пʼятницю, 8 жовтня 2021 р.

Інтерактивна читальня - за здоровий спосіб життя!

 Сьогодні чимало людей ведуть мову про здоровий спосіб життя, хоча не всі добре розуміють основну суть цього поняття і зводять його до відмови від шкідливих звичок чи занять спортом, що, безперечно, теж суттєво впливає на наше здоров’я. Насправді ж, здоровий спосіб життя – це набагато глибше поняття, це стиль життя і мислення. Щоб сформувати у здобувачів освіти правильне розуміння про здоровий спосіб життя та свідоме ставлення до власного здоров’я з 17 по 21 травня в ліцеї-інтернаті проходив тиждень «Інтерактивна читальня - за здоровий спосіб життя!». В рамках тижня організовано та проведено освітні заходи: відеовікторина «Вітаміни й спорт – здоров’я ескорт!», під час якої кожний зміг визначити та скорегувати свій режим дня та раціон, інтелектуальна гра «Крок за кроком до здоров’я», де вихованці мали змогу ще раз перевірити та закріпити знання щодо шкоди тютюнопаління, алкоголю та наркотичних речовин на організм людини, інтерактивний захід «Здоровий спосіб життя – модно, стильно, молодіжно», який поглибив та розширив знання ліцеїстів з даної тематики. На блозі інтерактивної читальні створено віртуальну виставку «Я обираю здоров’я», де кожен може переглянути правила здорового способу життя та корисні відеоролики. Наостанок лише хочеться підкреслити: «Бережіть своє здоров’я», адже щоб бути здоровим, потрібно власні зусилля, постійні й значні. Замінити їх не можна нічи.






Немає коментарів:

Дописати коментар